The Dallas Cowboys 2019 Draft Pick | LAW vs LAW

The  Dallas Cowboys 2019 Draft Pick | LAW vs LAW
ArticlesBlog


I Really like this draft that did this this was a really good draft we got everything we really wanted out of this draft We got the defensive interior pressure Tristan I think that he can add that element to the table and then if you really look at Connor don’t call them Connor than to The other side of the ball this they all saw invested in your future down the line. I Love that particular pick. I can’t see why you keep it saying this thing sucks, man But if you really look at got Tony polity got it, Michael Jackson the thriller People walk right into this thing. You got Joe check Sorry man Joe Joe it’s gonna be a guy who really like tacos off the a He’s gonna help out there for believe people have about deference maybe an eyelash. Let’s keep poking It didn’t you talk about the soft trash Jonathan kid We all just dreaming about safety now. Try it. Oh, oh, you know you’re right Hold on buddy trash so, it’s Chris we saw If you trust planners rashanna, that’s not the whole point. That is the whole point of Christmas aw you make my Christmas card wacka-wacka Don’t sleep on George I look good don’t sleep on the second year over the second season You try speeding up you add it to this But the app is into it, especially you think about the Just gonna keep on afraid you lose her Don’t give me a pretty good way to say you I mean Yeah, we had a chance to get drawn on here man potato chips Let me go on here this man wanted on and I said out of the draft I want to sign it to help out Ezekiel II and I’m trying to got them to the Tony don’t walk 2.0 LSD Mike weapon, you know this whole new Bobby anyone. Oh Come on, man. No, you might change out a totally Paulette your top man said you keep saying Lisa That crazy I can hear water p.m. I go again with this. That’s look I can’t believe you know, we do all these draft picks With that Shit Just got real boy this boy supplement you are My thing is right here. If we really break this thing down. I don’t one of those this just this eaten Look this will be the second reason we shot with Legia Warsaw 1b bill don’t be trans when you know K. Stop the row. Is that quick steps to summon. You know, that’s God I understand that portion of it Kinda gives me a chance a minute. I like to use. There you go This it’s gonna be alright Jerry Thomas Yeah, we say that every year but oh this is a year different you it is save you money Same here Whatever. I don’t know, whatever. Let me just go over what he talked about be Kobe better You’re gonna be heard about this because of how you look at. Yeah, I’m gonna make Little just talk. I don’t get it all and yeah, and is he gonna be back around again? He will Thank you back around I still it’s all good this drafts up. We had a chance. Have we show sweet? You see don’t? 100 This a tool Look at how you gonna walk off this all y’all go to really y’all go. What’s up. Y’all know what I’m talking about? Man y’all whatever man

43 thoughts on “The Dallas Cowboys 2019 Draft Pick | LAW vs LAW

  1. In law vs outlaw!😁 We need to get this man help. Split personality! Lmao jk. These are my favorite videos!!!!!πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ🀠🀠🀠🐺🐺🐺🐺 You need to do one of there after each game. O ne talking about why they won. The other talking about why the team lost!!! Law vs law 2.0 I think the one in the hoodie is a robot. The other is the real law. Cause his beard is bigger!!!!πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ‘πŸ‘πŸ‘ Great way to stay the day!!!

  2. Defense going to be TRASH AGAIN πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Im crying bro !! πŸ˜‚

  3. About 90% of Cowboys Nation is saying draft was bad because we didn't draft a safety they "wanted" instead of what was NEEDED. Do I have to remind y'all the nightmare against the Rams running game?

  4. Think the draft was great we filled in spots we needed an at the same time got so e good picks stop the run, pressure the QB shit I can play safety we gonna be a way better D than last year

  5. AAAwwww Man, you outdid yourself β€œliterally”. πŸ˜‚πŸ˜ŽπŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ€™πŸ€™

  6. Rolling with the Law in Blue! Love the skit it was fair and balanced !lol Great job ! Hope u do a segment like this during the season call point and Counterpoint. Maybe to each game. Great work again!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *