HOMEMADE FOOTBALL CHALLENGE!!

HOMEMADE FOOTBALL CHALLENGE!!
ArticlesBlog


what’s going on guys and welcome to the homemade football challenge. I am here today with Manny I can’t speak my voice is… Yeah his voice is gone So I’ll talk for him This is going to consist of four challenges That are all made within the house that you guys might be able to do, I don’t know Each challenge results in points that either go to you or your opponents score And whoever has the least points at the end, wins. (Imitated voice) I’M GAY! I said I’m going to speak to you (laughter) Right Manny, as you did just hit one million subscribers (YAYYYYYYYY!) Congratulations. I’m gonna let you go first, okay? Challenge one: So when you’re at home, obviously, sometimes you’re not allowed to kick a football around so you result to toilet paper. I don’t know if you’ve ever had this. This is going to be the keep-e-up challenge Whatever score you can get, the highest score in three attempts will go to your opponent, and remember lowest score wins, so you want to get as many as you can. Alright You’re first Alright, attempt one Manny, here you go One Two Three Four Five Six That’s decent, that’s actually decent, that’s not too bad. one two three four five six seven eight ni-nine ten eleven twelve thirteen fourteen is it fourteen or fifteen? uhh.. fifteen? fine, fifteen (laughs) thank you! one two three yeah (laughs) and..no oh. there’s cute little dogs in there ohh.. shut up you’re distracted alright, let me stretch ohh you gonna count for me, yeah? alright, alright three four five six seven eight nine ten eleven twelve thirteen fourteen, fifteen sixteen seventeen eighteen, nineteen twenty twenty one i’m not counting that one.. WHAT? I GOT.. fine, twenty two ’cause you allowed me oh, manny, you’re so good at fifteen(!) yeah, but i can go higher than that you know? come on, beat that one two three four five six yayyyy one two three noooooo that was like five touches less than five, or six five? well i got twenty two twenty two! i’m winning. sometimes you know when you gotta do your washing as well kick the socks into the washing machine and this time it’s however few you can do it in gets added to your own score so you need to get one in each, okay? however many you get goes towards your score you’re on twenty one, i’m on fifteen so shall i go first this time? alright you go so if i go first then i just do this haaaaaaa… i thought that was it oh my god, it’s harder than i thought! right, ronaldo *takes a deep breath in* ohhh oh my god, i’m changing socks eight! ahhhhh, just lackin’ simon, that’s thirteen honestly, this is harder than i thought i don’t mind this is all just added to your score boom! that was sick, that was sick! alright, sixteen yeah okay let’s do this this is gonna be a power one i’ve got it in the right, i’ve gotta get it in the left now yeah! that was incredible haha! seventeen! seventeen shots.. so i’m on thirty two so if you have ten, you’re losing again alright, manny’s turn – which one you going for? i don’t know.. stop that ready? you’ve gone for the llama see? it’s harder than it looks! okay, one. right down the middle five alright this is shit this is for double figures you said you were gonna smash it alright, do you know what? you’ve had ten goes, manny. arghhhh! i swear this was easier when you were younger i know it’s eleven! woooah!!! what the hell?! woooop! that was pathetic! you’re drawing with me i’m gonna forget about my toe if i stub it, i stub it. okay, eighteen. ahh!! that was the one! this is awkward.. we’re stopping at twenty five, that’s like the penalty rule, penalty rule. twenty five and you get an extra five added on oi! Okay you’re still loseing alright. Twenty two, can you get two in a row? He hit the door Twenty three And?? He’s done it, he done it in twenty four Well done Alright you need to calm down You sock

19 thoughts on “HOMEMADE FOOTBALL CHALLENGE!!

  1. You said I will speak for manny but manny spoke for the video πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”

  2. So they counted whoever had the higher score at the end, but doesn’t that mean you could just not try at the washing machine and lamp?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *