🏐 PLAYING VOLLEYBALL IN THE POOL IS HARD! 🏊🏼 (Day 1849) | Clintus.tv

🏐 PLAYING VOLLEYBALL IN THE POOL IS HARD! 🏊🏼 (Day 1849) | Clintus.tv
ArticlesBlog


(bass notes) Good morning, clan.
Welcome to Sunday! Today’s the day. Bryce is getting his
new bed. Whoop, whoop! So we’re all in here real quick. We just got the phone call, they’re on their way now. ‘Bout 20 minutes
out to deliver it which means we got
to grab the guest bed and move it into the guest room and make room for
his new furniture. We’re basically, I think we’re
gonna put his bed here, right? Bed’s gonna go here. And nightstand and his dresser we think is gonna go here. We’re not 100% sure yet. – [Bryce] Am I going to
have to move my PlayStation? – [Clintus] Yes.
Unhook all of that. – [Bryce] So do I
have to unplug this? – Yeah. Yeah, yeah. Alright, so we
got to get to work. Yep, so we’ll
tip it towards you. No, we got to
tip it on it’s side. – [Bryce] Oh okay. – [Clintus] Watch out. You’re in the way. – [Bryce] You got to
push it more towards you. – [Clintus] Are
you doing anything? – [Bryce] Here.
I’ll go right here. – [Tiffany] Nope,
you’re doing it all. (vacuum running) – [Clintus] Alright, so
this bed got moved into it’s new home but as you can see
we’ve not put the bed together yet because again, Tiffany
wants to paint this room. Eventually, no rush. If we have guests over
they can sleep on the bed, it still works, it’s functional. But eventually,
we’ll paint this, then we’ll set that bed up and then when we
get new furniture in our bedroom, that furniture will
eventually go in here. So it goes with
the whole, you know, guest room set is the
nightstands and the dresser that we’re using currently. – Sierra has a
friend over. Tati! – Hi! – [Tiffany] Explain
what you girls are doing? – We’ve got a science
project that we have to do so since we live so
close to each other she just came over and we’ve
got all the supplies to do it. We’ve got to make a 3-D
model of the human body. – [Tiffany] So,
this is the before. – [Sierra] Yep.
– [Tiffany] Blank canvas. Are you guys doing it on the
white one or the black one? – [Sierra] This is gonna
be like our practice one. – [Tiffany] Okay. – [Tati] This is
gonna be our final one. – [Tiffany] Final.
Good idea. Smart. Alright, we’ll show it when you
guys are almost done here. What are you doing, Baby? Huh? What are you doin’? (girls chatting) (pop music playing
softly in background) – Alright the
delivery guys are done and Bryce has his new room. Check it out.
– New bed. – Well a whole
new furniture, man. You got a whole furniture set. So we’ve got the
bookcase over here. Right, bookshelf. We’ve got his new full size bed. Got a nightstand over
here which check this out. It’s got a
night light built into so you just kind of
touch the side over here and look at that,
the light turns on. – [Bryce] Tap it, tap it again. I think there’s
three different settings. – [Clintus] Three
different power settings. – [Bryce] One, two, three. – [Clintus] That’s cool man. And can you touch both
sides or just that one? Oh yeah, both sides. There you go. Little night light
action. Pretty cool. – [Bryce] And there’s
an outlet right here. – [Clintus] An outlet to plug in
your iPhone and you’re iPad? – Yeah, USB thing. – [Clintus] Very cool,
very cool. And a new
dresser for your clothes. You excited, dude?
– Yeah. – [Clintus] Yeah? You like it?
You like the pipe look? – [Bryce] Mhmmm.
– [Clintus] Yeah? Very cool. – Why is there a 25 on that? – [Clintus] It’s
the pipe, I don’t know. It’s like a real pipe, man. – [Sierra] Alright, we’re
finished with the project. We used these stencils
with the Crayola sprayer thing we wrote
circulatory & nervous system. Here’s the brain and
the heart and all the veins which we used blue
yard and red something. I don’t know what it’s called. Here’s my diagram of the
heart, in smaller version and Tati’s key for the colors. So yep, we’re finished. – Alright, party people
it’s Sunday and yet again no major plans for the day. Tiffany was like, “Dude, no sports.
No running around. “We don’t have to
leave the house at all today. “And I don’t want to.” So she’s getting her bathing
suit on for the first time, guys, in 2017 and I think she
might be jumping in the pool. I think she’s gonna lay out
and get all hot and sweaty and then it’s gonna feel
like the urge to jump in and get all cooled off. But I’m thinking we’re gonna
bust out the volleyball net. The previous owners left us a
volleyball net for the pool. We’re gonna pull
it out of storage. Try and hook it up. Sierra got a new
volleyball for Easter. So we’re gonna pull that out and
see if we can get a little two-v-two action in the pool. (indistinct chatter) Alright, there it is. Volleyball net has been risen. Sierra’s volleyball
is in the water. – [Tati] Duh, it’s right here. – [Clintus] What
do you think Sierra? – Huh?
– [Clintus] What’d you think? – [Sierra] It’s cool. – [Clintus] Definitely
can’t spike that, can ya? – [Sierra] Well you can–
– [Clintus] No, you can’t. You can’t ’cause it’ll go out of
the backyard, out of the water. – [Sierra] Yeah. – [Clintus] It’s all
about passing, setting. – [Sierra] Setting.
– [Clintus] Yep. – [Bryce] You can do a roll. – [Clintus] Oh, that was good. I feel like this side’s
bigger ’cause the steps. Feels like it’s bigger. – [Tiffany] I’m in.
– [Clintus] You’re in? – Yeah.
– [Clintus] Are you? Are you? (Tiffany screams) Tiffany’s officially in. – [Bryce] Cannonball! – [Clintus] Look
at her, look at her. It’s too cold. (laughs)
It’s still cold. – [Bryce] Here’s your drink.
– Thanks. (Clintus laughs) – The sun! We lost the sun.
– [Clintus] I know. It got cloudy, partly cloudy. – [Bryce] I have
a swimming cap on. – [Clintus] You look
good, you look good. It’s a good look on you. You should do a
cannonball on your mom. – [Tiffany] No. – [Clintus] Right behind her.
– [Bryce] Maybe. – [Clintus] It’s not ice water. – I’m sitting in a glass of ice. – [Clintus] It was
colder before. Oh, sorry guys. I tried. I tried yesterday to
push her in, didn’t happen. And then I was going to today, and she’s too on edge. The whole time
she’s going like this. The whole time she’s like this. Every time I walk
behind her she’s like, where’s the camera? She knows
I wouldn’t push her in. I had multiple
opportunities to push her in but the camera wasn’t rolling. So she knows that
I wouldn’t push her in unless the camera was rolling. I wouldn’t do that to you guys. I wouldn’t push her in
and then get the camera like “Look guys I pushed her in.” Then she just took the
easy way out and was like, “I’m in. I’m in.” – Soon enough it’ll be too warm.
We’ll be adding ice cubes to it. – [Clintus] Yeah,
I know it’ll be too hot. – Blocks of ice.
– [Clintus] Blocks of ice, yep. Alright, volleyball
net’s up, let’s do this. – [Tiffany] There you go. Oh, good try. – Like this.
– [Bryce] No, it’s hard. – [Clintus] Two hands, bro. Superman. – [Tiffany] Nice.
That was perfect. – Yeah! Woo! – [Clintus and Tiffany] Aw. – [Clintus] Volleyball’s
hard mom. It’s hard. – [Tiffany] Pool volleyball. Pool volleyball’s hard. – [Clintus] Yeah, sorry
guys, I forgot to say that. Pool volleyball’s hard mom. – [Tiffany] Ooh, that
was a beautiful set, Sierra. – [Clintus] Oh,
that’s refreshing. – [Tiffany] Uh, oh. There you go. There you go! That was a good one. – [Clintus] (laughs)
Get it again, get it again. – [Tati] It hurts my eyes. – [Clintus] Oh, oh, the sneaker. The sneaker. – [Tati] Look at the sun. – [Clintus] Oh! – [Sierra] On the line. – [Tiffany] And Bryce would
rather be playing basketball. Shocker. – [Clintus] (groans)
Aw, that’s out. – Go!
– [Tiffany] Oh, there you go. – [Clintus] Snow cone time. (snow cone machine running) – [Tiffany] Thank you. – [Clintus] Did you
show ’em you building this? – [Tiffany] No.
– [Clintus] No? This is what? Teak wood shower bench. – [Tiffany] Yep. – [Clintus] For the
ladies who need to shave. Tiffany put this together and then it was
a little lopsided so I figured out how
to not make it lopsided so now it’s nice a sturdy.
– [Tiffany] Nice and sturdy. Now go put it my shower. Alright, so
you’re gonna center it. See the core there?
– [Bryce] Right in that circle. – [Tiffany] See that, yep.
That’s the core. That’s the hard part
that you don’t want to eat. – [Bryce] Alright.
– [Tiffany] Good? You sure? – [Bryce] Yeah.
– [Tiffany] Okay. Now you’re gonna twist it. No, hold this. Yep, there you go. Pushing it up here.
– [Bryce] Oh. – [Tiffany] We might have to put
the camera down for this. Is that it? Ooh, yeah. I think that’s how you do it. – [Bryce] Look at that. – [Tiffany] And then… – [Bryce] The
core is right there. – [Tiffany] Yep.
Isn’t that weird. – [Bryce] It’s so weird. It’s just like sticking out. – [Tiffany] And then you
take this little handle off. So, then you
can just do this. – [Bryce] Oh. – Just took Sierra to
her friend Tatiana’s house for a little sleep over tonight. So the girls are ditching us. It’s just gonna be
Bryce, Tiffany and I for dinner which Tiffany’s
working on dinner now. I’m very excited about it.
Smells amazing. Tiffany just (sighs), she just
knows how to cook the good stuff for me. I love it. I love it. But yeah, Tatiana
moved into a neighborhood not too far from us and they’re
still building out here. It’s all still like
new homes and everything. So it’s pretty
awesome that they’re going to be going
to the same school. So it’s been
windy most of the day which has actually felt nice. Having the breeze
when it’s in like the 90s. The breeze
actually feels nice, right? It’s not like super hot air. It actually kinda
cools it off a little bit. But something I was
telling Tiffany earlier, we get a lot of wind here. One thing I’ve
noticed since we moved in is we get a lot of wind. Anytime there’s wind,
there’s nothing blocking it ’cause it’s just
like the desert, right? Boom, the desert. And so I predict monsoon season
being pretty gnarly here. Dinner time.
Firing up the grill. Got some stuff bell peppers. Basically it’s like a
turkey chili that she made. Then she
stuffed the bell peppers and they’re gonna be on
the grill for, how long? How much?
– 10! – [Clintus] 10.
Alright, set a timer. Hey Siri, set
timer for 10 minutes. – [Siri] Okay,
10 minutes and counting. – [Clintus] There we go. And there’s our final product. Ooh, they look so good. They smell good.
Like roasted chilis. Ooh, so good. So good. – Aw, thank you buddy. – [Clintus] Alright,
Tiffany washed his new sheets. Got the bed all made. – Yeah but I washed it
with something that was white and fuzzy.
– [Clintus] Something fuzzy. Some towels maybe.
That’s alright. Looks good, dude. You picked some good colors. And a lot of people were asking why we were so adamant about
getting specific looking bed is because you can
see the bathroom. Right? He has his own sink
and there’s the wood and there’s the fixtures. So they match. Look
how good that looks. It just all goes together.
– [Tiffany] The fan. – [Clintus] And
the fan too, yeah. The fan, dark wood. This actually looks way better
than like the black set we were thinking about getting. The handles are bronze
which matches the sink, the light fixture
and the handles. They all match. It all flows together. If we would’ve
gotten the black bed with the chrome handles it
would’ve looked like garbage. – [Bryce] Garbage! – Thank you so much for
watching the vlog today guys. Hope you enjoyed it.
If you did, thumbs up. “i” in the sky for more videos and we’ll see you guys tomorrow here at 1 P.M. Pacific
for another vlog. Vlog on. – And also, vlog on. (upbeat music)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *